Пошуковий запит: (<.>A=Мітяєва Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Мітяєва Т. Л. Бенчмаркінг результативності реалізації маркетингових стратегій розвитку підприємств [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва // Університетські наукові записки. - 2009. - № 3. - С. 339-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2009_3_62
|
2. |
Мітяєва Т. Л. Підвищення якості маркетингових стратегій розвитку підприємств [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 585-593. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_83
|
3. |
Мітяєва Т. Л. Науково-методичні рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій розвитку підприємств міста Харкова [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 601-608. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_91
|
4. |
Мітяєва Т. Л. Маркетинг відносин у системі управління підприємством [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва, А. Г. Кіріла // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 660-666. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_93
|
5. |
Мітяєва Т. Л. Дослідження відношення споживачів до бренду на ринку мінеральних вод [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва, М. О. Зайцев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 666-671. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_94
|
6. |
Попова Л. О. Дослідження сегментів ринку вермішелі та локшини швидкого приготування в Україні [Електронний ресурс] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 645-650. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_94
|
7. |
Попова Л. О. Зв'язок ціноутворення з маркетинговою стратегією нового товару [Електронний ресурс] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва, Г. С. Мамаєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 663-668. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_97
|
8. |
Мітяєва Т. Л. Маркетингове обґрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами Харкова [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва, О. М. Прядко, В. Г. Бєліченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 551-559. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_78
|
9. |
Попова Л. О. Організація рекламної діяльності підприємства з іноземними інвестиціями [Електронний ресурс] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва, В. Л. Соболев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 255-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__38
|
10. |
Мітяєва Т. Л. Поведінка споживачів на ринку продуктів швидкого приготування [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 339-343. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__50
|
11. |
Мітяєва Т. Л. Поняття галузі та передумови її формування [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 2(1). - С. 199-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_2(1)__30
|
12. |
Попова Л. О. Маркетингові дослідження споживчих переваг в сфері інтернет-реклами [Електронний ресурс] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва, О. М. Прядко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2014. - № 2(2). - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2014_2(2)__24
|
13. |
Попова Л. О. Основні параметри стратегічного управління підприємствами [Електронний ресурс] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва, І. Ю. Тарасов // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2014. - № 2(2). - С. 149-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2014_2(2)__33
|
14. |
Попова Л. О. Кластеризація ринку продуктів швидкого приготування з урахуванням чинника динаміки [Електронний ресурс] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 11. - С. 440-448. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_11_57 Розглянуто основні методи сегментації ринку. Розроблено інструмент кластеризації ринку продуктів швидкого приготування з метою аналізу сегментів ринку. Запропоновано архітектуру інформаційної системи динамічного аналізу сегментів ринку, надано методику динамічного аналізу кластерної структури ринку з використанням інформаційної системи.
|
15. |
Мітяєва Т. Л. Використання результативної сегментації для визначення потреб на ринку швидкого харчування [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 1. - С. 179-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_1_35
|
16. |
Мітяєва Т. Л. Використання результативної сегментації для визначення потреб на ринку швидкого харчування [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 2. - С. 172-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_2_38
|
17. |
Попова Л. О. Особливості маркетингу на ринку продуктів швидкого приготування [Електронний ресурс] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва, А. В. Лозинська // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2015. - Вип. 1. - С. 277-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2015_1_29
|
18. |
Тарасов І. Ю. Маркетинговий підхід до конкурентної політики банківських установ [Електронний ресурс] / І. Ю. Тарасов, О. М. Прядко, Т. Л. Мітяєва // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2017. - № 1. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2017_1_17
|
19. |
Мітяєва Т. Л. Оптимізація стратегічного розвитку підприємства [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва, Ю. Ю. Скліфос. // Ефективна економіка. - 2018. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_11_66
|
20. |
Вдовічена О. Г. Digital-маркетинг як інструмент антикризового розвитку суб’єктів господарювання [Електронний ресурс] / О. Г. Вдовічена, Т. Л. Мітяєва, А. В. Корюгін. // Ефективна економіка. - 2022. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2022_12_34
|