Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мітяєва Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.

Мітяєва Т. Л. 
Бенчмаркінг результативності реалізації маркетингових стратегій розвитку підприємств [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва // Університетські наукові записки. - 2009. - № 3. - С. 339-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2009_3_62
Попередній перегляд:   Завантажити - 453.555 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мітяєва Т. Л. 
Підвищення якості маркетингових стратегій розвитку підприємств [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 585-593. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_83
Попередній перегляд:   Завантажити - 182.967 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мітяєва Т. Л. 
Науково-методичні рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій розвитку підприємств міста Харкова [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 601-608. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_91
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.912 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мітяєва Т. Л. 
Маркетинг відносин у системі управління підприємством [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва, А. Г. Кіріла // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 660-666. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_93
Попередній перегляд:   Завантажити - 199.028 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мітяєва Т. Л. 
Дослідження відношення споживачів до бренду на ринку мінеральних вод [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва, М. О. Зайцев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 666-671. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_94
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.661 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Попова Л. О. 
Дослідження сегментів ринку вермішелі та локшини швидкого приготування в Україні [Електронний ресурс] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 645-650. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_94
Попередній перегляд:   Завантажити - 175.163 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Попова Л. О. 
Зв'язок ціноутворення з маркетинговою стратегією нового товару [Електронний ресурс] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва, Г. С. Мамаєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 663-668. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_97
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.823 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Мітяєва Т. Л. 
Маркетингове обґрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами Харкова [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва, О. М. Прядко, В. Г. Бєліченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 551-559. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_78
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.496 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Попова Л. О. 
Організація рекламної діяльності підприємства з іноземними інвестиціями [Електронний ресурс] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва, В. Л. Соболев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 255-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__38
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.751 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Мітяєва Т. Л. 
Поведінка споживачів на ринку продуктів швидкого приготування [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 339-343. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__50
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.932 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Мітяєва Т. Л. 
Поняття галузі та передумови її формування [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 2(1). - С. 199-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_2(1)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.05 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Попова Л. О. 
Маркетингові дослідження споживчих переваг в сфері інтернет-реклами [Електронний ресурс] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва, О. М. Прядко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2014. - № 2(2). - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2014_2(2)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 463.577 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Попова Л. О. 
Основні параметри стратегічного управління підприємствами [Електронний ресурс] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва, І. Ю. Тарасов // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2014. - № 2(2). - С. 149-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2014_2(2)__33
Попередній перегляд:   Завантажити - 534.956 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Попова Л. О. 
Кластеризація ринку продуктів швидкого приготування з урахуванням чинника динаміки [Електронний ресурс] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 11. - С. 440-448. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_11_57
Розглянуто основні методи сегментації ринку. Розроблено інструмент кластеризації ринку продуктів швидкого приготування з метою аналізу сегментів ринку. Запропоновано архітектуру інформаційної системи динамічного аналізу сегментів ринку, надано методику динамічного аналізу кластерної структури ринку з використанням інформаційної системи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 136.25 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Мітяєва Т. Л. 
Використання результативної сегментації для визначення потреб на ринку швидкого харчування [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 1. - С. 179-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_1_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.431 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Мітяєва Т. Л. 
Використання результативної сегментації для визначення потреб на ринку швидкого харчування [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 2. - С. 172-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_2_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.015 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Попова Л. О. 
Особливості маркетингу на ринку продуктів швидкого приготування [Електронний ресурс] / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва, А. В. Лозинська // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2015. - Вип. 1. - С. 277-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2015_1_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.876 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Тарасов І. Ю. 
Маркетинговий підхід до конкурентної політики банківських установ [Електронний ресурс] / І. Ю. Тарасов, О. М. Прядко, Т. Л. Мітяєва // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2017. - № 1. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2017_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 630.341 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Мітяєва Т. Л. 
Оптимізація стратегічного розвитку підприємства [Електронний ресурс] / Т. Л. Мітяєва, Ю. Ю. Скліфос. // Ефективна економіка. - 2018. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_11_66
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.41 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Вдовічена О. Г. 
Digital-маркетинг як інструмент антикризового розвитку суб’єктів господарювання [Електронний ресурс] / О. Г. Вдовічена, Т. Л. Мітяєва, А. В. Корюгін. // Ефективна економіка. - 2022. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2022_12_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.037 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського